onsdag 30 december 2009

Snart dags att byta år!

100_1665

Såg Avatar på bio idag med 3D´s version. Snygg film. Men ska de ta 5år att göra en 3 timmars film?! Haha. Åh, “världens dyraste!” film med. Ja,de kan jag tänka mig… Jaja,jag är inte mycket för fantasi filmer men den får en sexa eller sjua i betyg. Jag kan inte riktigt bestämma mig.

Ja, imorgon är de nyårsafton. Jag och William ska åka mot Almunge imorgon. Syrran och Stefan flyttar så vi ska vara där och hjälpa till. Skönt med eget hus alltså, och nära affärn. De är fjärde gången dom flyttar. Hihi,förhoppningsvis sista gången på ett tag hoppas jag? Haha. Men roligt med lite större. Dom kommer få de så fint. Hoppas man får vara med å hjälpa dom med inredning lite. De är SÅ kul så!

Ja,snart byter vi år.. Härligt!! Nyårslöften?? Ska fortsätta med min viktnedgång,försöka skaffa körkort,lya och fast tjänst. Något mer törs jag nog inte säga. OM jag klara de på år 2010 de ska bli kul å se. Love

Inga kommentarer: