söndag 27 december 2009

THAILAND







Nu är julhelgen över. William och jag har fått så fina julklappar. Jag fick en adidas tröja,en prada väska,en symaskin,filmer,bakböcker (Leila bla),sygrejjer och lite annat smått och gått. William har fått spis,leksaksgarage,filmer,böcker,kläder osv. En lycklig och tacksam liten herre. Tackade för varje julklapp han fick. Duktig kille. Har sett massor av bilder från Thailand och om 3år befinner vi oss där med när mamma fyller 50år. Då är förhoppningsvis Alex och William blöjfria och inga fler tillkommna i våran familj? Haha! Mamma berättade en massor saker som verkade så bra med Thailand. Har alltid velat åkt dit även tsunamin som hände. Men visst har jag respekt för den... Jag vet inte hur jag skulle hantera om jag var i denna sits. Så hemskt när man tänker på de. Men sannoliken är väl inte stor att den händer igen?! Men man vet ju aldrig.. Några härliga bilder ifrån Thailand där mamma,mormro och Jeanette var. Love






2 kommentarer:

L I N D A sa...

Thailand är jätte härligt. Men väldans varmt. Jätte vackert land. Man måste åka dit :) härligt härligt.

Jessica sa...

fina julklappar han o du fått ju =) sen också va fina thailands bilder.. =) måste också kolla på dem sen :) hihi puss