tisdag 19 januari 2010

Bloggtorka

100_1784

Jag har fått någon bloggtorka. Har inte haft någon alls lust eller tid för att sitta vid datorn den senaste tiden. Kanske lika bra de? Men man missar mycket på sökmotorn facebook?! ;) Min skrutt har blivit en stor kille. Nämligen 2år. Så sött med kalas i helgen och jag åt världens godaste nalle puh tårta. William ville knappt äta den för han tyckte den var fin,varför ska man äta upp nalle puh?? Kalaset var mycket lyckad och sötisen överlycklig av allt han fick. Han fick en blå trehjuling,tågbana,snickarbord,böcker,skedar,leksaker av alla deslag osv.

På kvällningen åkte vi hemåt mot Almunge där grabbarna väntade på oss. På vägen hem såg vi vildsvin och jag lovar de var minst 6-8 st som sprang runt på åkern. Coolt,de är första gången jag ser en sån i år. Första gången var jag nog 12år och då sprang den i långhundrarakan när jag och pappa hade hämtat Jeanette från jobbet. Kvällen avslutades på en krogenrunda i Uppsala.

Har varit mycket jobb i min skalle nu. Mycket att tänka och göra. De funkar fint allt som funkar nu på jobbet. Men man är lite trött. Jag längtar tills sommaren. Love Jannice

100_1781 100_1782 100_1780 100_1777  100_1789 100_1797

Inga kommentarer: