tisdag 5 januari 2010

Jaha….

Varför får ja en sån torr och jobbig hud på vintern? Jag får alltid de när de blir nollgradigt till minus grader. Jag blir så trött. Jag har inte hittat någon kräm som jag har gillat heller och de är ännu jobbigare. Min hud blir hur knäpp som helst plus mina ben. Jag kan vara riktigt torr och eländig. haha.

100_1715 100_1716

I helgen blir de julgransplundrig i Almunge med småttingarna Alexander och William. Dansa runt granen och ha skoj. Sen är de mammas födelsedag. Ett steg närmare 50år :) Så jag antar att hela helgen blir väldigt rolig.

Jag frågade William igår vad han önskade sig i födelsedagspresent. Han fyller ju den 13 januari. Då sa han att han önskade sig batterier. Haha,sött! Antagligen för hans leksaker aldrig funkar och dom behöver batterier. Igår hade väl Tobbe tur i oturen. När han var på väg till jobbet så körde han efter en bil med takbox. Takboxen flög ner och landade på hans bil. Så hela fronten är sönder nu och ska in på lagning. De var ju tur att inte William var med och nu har han kommit på att han ska ner enda till Göteborg och köpa en ny bil vilket jag inte tycker är värt. Men de är hans val och liv.

100_1717 100_1718

Jag funderar på att göra bloggen “stängd” för personer jag inte vill läsa den. De är så mycket skitsnack hela tiden. Man får ju verkligen inte skriva eller lägga ut bilder om vad man vill för en del personer. De är ju synd att de blir så och egentligen bryr jag mig inte riktigt heller om att dom snackar. Dom får gärna snacka. Jag har denna blogg för att yttra mina känslor,tankar,mitt liv osv. Man tröttnar verkligen…….

100_1721 
reg.skylten är sönder,panelen,lampan o lite till..

Love Jannice

4 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Stäng bloggen du det har jag gjort. Då väljer du själv vilka som ska läsa osv. Jag hittade en billig lotion på IKEA en stor grön tub ca 500ml för runt 20:an. Trodde inte på den först men den är bra faktist. Finns vid Familey grejerna. Försök att inte ha nappen inne i munnen när han är ute - det bildas ju fukt runt den och då blir han kallare, bara ett tips. Sedan förvänta dig inget av helgen. Jag är fruktasvärt förkyld fortfarande och har varit i en vecka. Snart kanske ett besök hos doktorn.
Kram Mor

Jessica sa...

usch så otäckt med takboksen som åkte av.. gick de bra för tobbe?

Ja de ska bli skoj det =) hihi.. dem kommer gilla dansa runt granen :) mys!! hihi..

jag har en bodybutter för mina torra hände,r hjälper jätte bra, testa en sån :)

Söt wille bus är =)

jag vill ha en önskelista på vad han vill ha=) Puss

Petra sa...

Jag blir också sådär torr och det kliar som f*n. Har du provat locobase repair?
Tur för tobbe att det inte var en sådan där galning som överlastar sin takbox.
/Petra

Anonym sa...

Trodde bloggare ville bli lästa, skriver man uppsendeväckande saker väcker man ju ett intresse hos folk. Man får ju välja lite vad man skriver annars får man ju skylla sig lite själv. Dagbok med hänglås är ju ett alternativ, men det vore tråkigt. Kram