torsdag 28 januari 2010

Snö!!!

Var ska man lägga allt snö?? Jag skottar och svär som en idiot. Jag längtar bara mer och mer efter sommaren ju mer snö de kommer. De är inte klokt. Jag trodde vi aldrig mer skulle få en tjock och vit vinter. Men så är de när man längtar efter snö i ca 4år och sen kommer den bara pladask överaskande över marken. Sen beställning vart de dock ;) Nej,jag hoppas på mindre snö nu. Jag vill inte skotta och få ont i ryggen på min ledighet. Jag och William ska ut och skotta och åka lite pulka snart. Haha,han älskar de så mycket så vad gör man inte för sin skruttis! :)

Ja,på lördag åker man kryssning med några ifrån jobbet. De blir Birka Paradise. De kommer nog bli skoj. Så jag håller på leta väska och kläder som jag ska ha tills dess. Kameran måste laddas också. Ska tvätta en tvätt med. De är mycket nu. Skönt att vara ledig 2 dagar så man hinner umgås med William och dona lite. Han är bra söt han! <3 Nej,nu blir de myspys. Love Jannice

Inga kommentarer: