fredag 8 januari 2010

TRÖTT!

william

Äntligen fredag imorgon. Som jag har längtat! Jag är så trött. Har varit de i några dagar nu,men jag vet varför….. jo,för jag har börjat jobbat igen. Så typiskt mig att jag vänder på dygnen i stort sätt jämt när de är en lång ledighet framför mig. Konstigt alltså.

Igår frös jag inomhus,idag svettas jag nästan. Konstiga väder. När ska de bli normalt? Imorgon blir de kort pass,om inget på jobbet skiter sig. På lördag fyller mamma år med de ska firas med julgransplundring i Almunge HV gård och fika antar jag. Nej,dags att gå och sova. Är trött. Imorgon blir de lite sovmorgon. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

äntligen fredag :) åh helg de har vi sett fram emot :) jippi :) hihi.. vi ses på lördag sötnos puss

L I N D A sa...

Jo jag vet, de åker dit tillsammans. Mamma å pappa umgås mycket med Hannas föräldrar.