onsdag 17 februari 2010

The day´s donna

100_2120 

Testar lite kläder. Köpte en jeansskjorta igår som jag verkligen fastnade för. Så nu ska jag sätta på mig lite kläder och om en timme ska jag pallra mig till bussen. Ska styra upp en middag som jag ska ha ikväll när jag jobbar och leta efter min spetsblus. Vad sjutton kan jag ha lagt den? Jag har en liten aning vad jag kanske kan ha lagt den. Har skrivit upp mig på 2 jobbhelger så vi får se om man blir antagen. Är så nyfiken på om man får jobbet eller inte heller. Jag hoppas och håller tummarna. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

åj den såg jag med, kan de va ifrån vila eller vero moda?? ;) såg en sån på thuns nämligen, skit snygg!! Puss

L I N D A sa...

Snygg skjorta jag skulle vilja ha en längre som jag kan ha till leggins:)