söndag 14 februari 2010

Gränby C

 100_2092

Vart en sväng till Gränby C och lite hjärtpresenter blev de allt till mig och William. Jag köpte en gul cars t-shirt,keps,byxor,shorts till mig,2 tröjor,rosa blus och en svart tunika. De va rena rama shoppingkalaset. Jag är nöjd för inköpen och de var kul att besöka Gränby igen. Jag som inte har varit där sen i somras då jag cyklade med mormor cykel när jag bodde där. Så praktiskt att bo i stan. Nu håller jag tummarna så jag kan fixa lya där.

Vi gjorde även ett besök på Max för William ville ha hamburgare. De är så kul när man ser en skylt från Max eller mc Donalds. “Åh,hamburgare,William vill ha”. Hihi,han skötte sig bra i affärerna så han är värd ett hamburgarmål.

 100_2087

Imorgon börjar jobbet igen. Blir 12 timmars. Kommer bli en tuff dag,men sånt är livet. Jag älskar att jobba kvällspasset på vintertid. De är så perfekt för mig då. Men när sommarn kommer slipper jag helst de. Då jobbar jag hellre dag. Tröttis som man är.

100_2100 100_2102

100_2101 100_2103

Klicka på dom så ser ni bättre. Nej,nu blir de snart mat. Love

3 kommentarer:

L I N D A sa...

Kul att shoppa:) Jo vi blev jätte nöjda med sovrummet. Kul att göra om:)Gott med max, dom är bättre än Mc donalds:)

jessica sa...

åh va mysigt ni verkar haft det :) åh verkligen fina kläder du klpt :) puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Vilken lycklig pojke. Måste passa på att säga att han brås faktist på sin mamma som ALLTID var sugen på MC Donald´s som liten. Hon ville till och med jobba där när hon blev stor sa hon. Så himla gullig! Det ligger i generna.
I love you all.