lördag 13 februari 2010

SOV GOTT!

Jag tycker årets melodifestivalen,eller de senaste årets melodifestival är fiasko. Ingen människa som de är stake i. Inge jäkel som kommer skruva upp volymen om de spelas på radio,öronproppar och en släng av radion i backen. Men vad är detta?? Jag kollade igenom låtarna och sen stängde jag av TV och hoppades på att Andreas skulle gå vidare. Den enda låten som var bra var den han som sjöng. Nej,nu får dom ta och skärpa sig! :)

Imorgon blir de Gränby Centrum. Imorgon är det alla hjärtans dag också. Undrar hur den dagen kommer se ut. Ska iaf köpa en tröja och strumpor åt min son vet jag. Nej,dags att slänga sig i sängs. Jag är skit trött. Tröttheten kommer efter fredagsnatten känner jag. Bums i sängs! Love

100_2063

1 kommentar:

Jessica sa...

hihhi.. vi åker med till stan i morrn på match oalla hjärtans dag lunch :) puss