tisdag 23 februari 2010

Syster

21064_306173986783_539786783_4146740_6507365_n

Har varit hos min kära syster idag. Jag tog med mig kanelbullar och vi drack ett jättegott te. Var väldigt länge sen jag var där för möbleringen var inte som den var förut och köket vart så snyggt efter renoveringen. De blev lite snack och mannekäng. Syrran hade köpt nya kläder och visade skorna som hon köpte i Thailand. Jag vart riktigt avensjuk. Hihi,syster hon passar i allt hon. Hennes nya tatuering är bra fin också. Jag vill också ha en. Men får vänta ett tag tills jag fixar än.

Den här veckan verkar de som att vi ska få reda på hur de blir med tjänsterna enligt min chef. JAG HOPPAS VERKLIGEN JAG FÅR NU! Jag skulle bli så glad då. Men jag tänker inte hoppas för mycket,då blir man bara ledsen. Man får ta de som de kommer.

Har ont i magen. Har legat och vilat en massor. Får se hur de blir av de nu. Jag hatar att ha ont,vara sjuk och tycka synd om sig själv. Nej,nu blir de sängs. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

hej sötnos.. jag har ju legat i sjuk nu sen i måndags kväll med ont i magen (verkligen jätte ont) så man får värmekudde så de ska bli bättre, till en början hjälpte de inte alls. Men sen efter en alvedon o värmekudde gick de kanon, men sen kommer det ju tillbaka :( blää.. du kanske har fått samma skit som jag, de verkar gå nått i stan har jag hört, tydligen flera som har haft detta.

jag hoppas verkligen du får jobbet, tänk va kul :) Håller tummarna. puss