tisdag 9 februari 2010

TISDAG

Namnlös

Har kollat på Wallander-Dödsängeln. Köpte den idag. Älskar verkligen dom filmerna. Så jäkla bra. Trött man var på jobbet idag då. Stressigt med. Dubbelkörning på hög nivå. Sen blir de ströavbrott mitt i allt med. Inte så lyckat speciellt. Jobbigt.

Blir galen att dom ska ändra facebook hela tiden. När man nyligen lär sig den gamla så gör dom om utseendet. Jag blir tokigt.

De känns inge bra just nu. Jag vet inte riktigt vad de är för fel,eller vad jag gör för fel,eller om jag ens för något fel?? Hm,de känns bara tomt och ensamt hela tiden. Varför måste man känna den känslan? Jag blir så less på att jag aldrig vet vad de är jag vill. En bit av mitt liv känns tungt just nu även fast man har sin lilla son som lyser som solsken. Han är de bästa som finns. Vad skulle man göra sig utan en pussande och kramgo kille? Jag kan inte leva utan dig sötnos!  Du är mammas allt!

100_1717

Love Jannice

2 kommentarer:

CARRO sa...

Aww :) <3 å du har mig gumman, de vet du :) <3 PUSS !

Jessica sa...

va den filmen bra då? .:D puss