måndag 8 februari 2010

Varför är underkläder roligt att köpa?

Frank Dandy trosor. Riktigt fina. Finns i många fina färger å mönster! Älskar detta märket. Min lilla William har kläder därifrån. Dock har jag inte hittat trosorna förens nu. Har princip inte gjort något alls på jobbet idag. Utförde en CIP som de heter på jobbet. Man gör rent tankarna efter man har kört en viss produkt. Jag klarade de galant utan min handledare,fast som satt bredvid mig. Kul att man har lärt sig en del alltså. Snart kan jag allt själv. Annars har vi stått stilla stående hela dagen. Problem med maskin,vilket är väldigt långtråkigt.

Försöker blogga som bara den. Men jag är skit dårlig på de. Jag har liksom inget ämne direkt att skriva om. De är tråkigt. Skulle egentligen kunna kasta ut mig vad som helst. Men eftersom jag försöker vara neutral på den fronten så blir de inte så mycket diskussioner som jag skulle vilja dela med. Är rädd för att de skulle tråka ut er alla. Familjen Annorlunda ikväll. Vilken glöd dom har alltså. Vem orkar vara så pigg och ha 8-9 ungar. Jag ser verkligen upp till dom. Jag skulle aldrig orka med ett sånt liv faktiskt. De behövs en del tålamod. Nej,nu blir de vila lite. Love

100_2005

100_2004

Inga kommentarer: