onsdag 24 februari 2010

velvet-My destiny

Imorse hade jag beslutsångest. Först tänkte jag inte åka till jobbet för jag hade ont i magen,sen ångrade jag mig och åkte endå. Haha,idag ville jag verkligen åka till jobbet med. Skönt att de är så positivt. Inte mycket man gjorde på jobbet endå. De var omställning och rengöring av tanken. Men de gick ju bra endå. Fixade lite i min utbildningspärm osv. Ska kolla på "halv åtta hos mig" snart. Jag tycker de är ett roligt program. Kolla på de ni som inte har gjort de som gillar matlagning :) Man kasnke ska ha en sån tävling med vännerna! Hihi. Nej,nu ska jag allt pallra mig till soffan och sedan blir de en tidig kväll! Love

1 kommentar:

Jessica sa...

visst är de låten bra..? den körde vi på inflyttningsfesten :) hihi.. hoppas de blir bra med magen, jag mår bra idag :) har inte haft ont i magen idag än så länge. så jag hoppas jag slipper..puss