fredag 26 mars 2010

FREEEEEDAG!

100_2421

Skönt med fredag. Vad ska hittas på? Röjer för fullt här i rummen. Färgerna kommer på måndag,hämtas på tisdag. Tapeterna finns hemma som jag hade sen förut. Golv ska köpas. Inreda kommer bli roligaste. Hallen ska målas vitt också. Så skönt de kommer bli.

Fy har ont i magen. De börjar nära sig den jobbiga vecka som jag har varje månad. Nämligen Fru Lingon-veckan! Skönt när den är över. Jobbigt att man ska gå å ha ont i en veckas period innan och huvudvärk på de + att man kommer få jäklars ont under lingon med. Men jag har de bra. Den håller bara på i tre dagar. De är skönt!

Kollade vad jag skulle få tillbaka på skatten igår på skatteverket. De var närmare bestämt 3615:- sen får man väl dra för resor med antar jag?! Så då kanske de blir lite mera. Men alla har redan fått lapparna hem i brevlådan och en del har redan deklarerat klart. No panik här inte. Jag väntar glatt på mitt lilla brev. Ska posta Willes dagisansökning nu i helgen med. Håll tummar och fötter för att han får i höst och HÅLL ännu mera tummar och fötter för att jag tar körkort i år. Jag har en press på mig. Men jag ska ta de i min takt.

Jag tycker ni ska kommentera lite bättre. Skriver jag verkligen så dårligt? :) haha. Nej,nu blir de annat att göra här. Love

5 kommentarer:

Petra sa...

VA! Då måste jag genast rusa vidare till skatteverkets sida och kolla vad jag får. Kram

Jessica sa...

ÅH håller tummarns för både dagisplats och körkort. vart har ni sökt dagispltas då?? :D

ja ska med ha lingon veckan snart :( jobbigt. men så är det..

Åh va roligt med fixa om, vill med det, men v måste göra badrummen först och de är ju ockå kul :D Pusss

Jessica sa...

gumman kommer wille med på söndag? så han får sitt påsk paket :) pusss

Anonym sa...

Okej då, här kommer en kommentar! Jättebra blogg (läser den varje dag), förstår inte hur du hinner skriva så mycket bara. Keep the good blogg going!

Carro sa...

klart du fixar körkortet gumman! Det vet jag , tror på dig! <3