tisdag 23 mars 2010

RENOVERAS

Har rivit och städat i rummen. Här ska göras om. Har många planer för mitt nya rum. William ska börja lära sig för någon skull att sova i eget nu. Jag ångrar att jag inte gjorde de från början när han var pytteliten. De är svårt att bryta en rutin nu. Vi får se hur de går sen. Hans säng ska in i hans rum i alla fall. Ska köpa golv å färg eller använda de tapeterna som vi aldrig använda,dom vita. Jag ska utgå från vitt och silver i sovrummet. De är så snyggt. Ska köpa till ekmöbel som ska stå på vänster sida när man kommer in. De blir nog kanon bra. Nu ska jag fixa lite lunch. Får se vad de blir för något gott. Sen ska jag fortsätta städa och dona. fy tusan vad skönt de är att vara mammaledig en vecka. Man behöver de. Love

100_2480

1 kommentar:

Jessica sa...

vart blir detta rum någonstans?? :)när börjar du?? pUsss