tisdag 30 mars 2010

skitdag

DSC_0070

De blir alltid en skitdag när jag har varit borta några dagar från jobbet,eller evighet som semester,föräldraledighet,vab osv. Jag mitt klantskalle glömde passerkortet hemma så jag fick gå till vakten och skämmas. Första gången jag glömmer mitt passerkort på flera år. Jag har de alltid i min jackficka men denna gång bytte jag jacka av misstag. Har varit en rörig dag i min skalle. Mycket att tänka på som man egentligen inte behöver tänka på…… SKIT DAG!

Imorgon ska jag gå upp tidigt (om jag orkar) och göra en frozen cheeskake. De tar ca 3 timmar i frysen innan den är ätbar. Får se om man orkar bara. Skulle vara skönt att göra en sån någon dag,om inte blir de kanske en annan dag. Då orken är tillbaka. Om jag inte orkar kommer jag ligga i sängen och sova en timme extra.

En sak som jag tänker hela tiden på.. Men inte värt att nämna för fem öre. Men de får mig ont i magen och en massor med ångest. Jag har inte mått så dårligt på så här länge. De river runt i allt elände. Skapar dårlig stämning och gör ont i människors hjärtan! Hur ska man kunna övertala en sån envis person till att göra de bäst för oss!!! Jag har tänkt och tänkt men kommer inte fram med något vettigt eller positivist med detta. Hur kommer detta sluta? Dags att gå vidare?? Jag känner en viss orättvis.. Love

2 kommentarer:

Carro sa...

Vad är det som tynger dig gumman? :/ nåt som hänt? <3

Jessica sa...

gumman då, finns för dig <3 puss