lördag 27 mars 2010

TESTING,TESTING!

DSC_0038

Testar lite kamera utan blix i mörker och kameran i ljus med blixt. Jag har köpt mig en ny kamera. En Nikon D3000. Fy fan vad med folk de verkar ha varit på Media Markt och de andra nyöppnande affärerna. De var stopp i rondellerna och på väg hem var de en som var smart och köpte en billig TV men som bad ungarna hålla i TV i baksätet i cabben. Hoppas polisen tog honom.

Var och kikade på golv och de var ett fint golv som vi ska slå till på. De var ett valnöts golv. Riktigt fint. Så de kanske vi köper nu i veckan. Ikväll blir de lugn kväll. Jag och lillemannen ska kolla på Körslaget. Jag tycker rätt vann igår på  Let´s Dance föresten. Riktigt bra nummer. Men Glaudia var duktig hon med. Men jag gillade Michel Jackson numret Cicci och Mattias gjorde. Sen diggar jag Cicci mycket. En gävlebo kan dansa dom :)

Imorgon ska vi åka till Almunge för att fira mig och min tvillingsyster som fyllde förra helgen :) Hihi,kul!

DSC_0013

LOVE

2 kommentarer:

Jessica sa...

körslaget har jag missat från första början :(men måste se de snart :) de är ju så bra egentligen ju :D

72,2 i min barndomsstad sa...

Kabra fungerar bra....både du och Wille är ju riktiga linslusar. Vi ses. Puss