fredag 2 april 2010

FARFAR!

3

Today ska vi till min kära farfar i Enköping. Var länge sen jag besökte honom och idag är de hans födelsedag :) GRATTIS! Å Grattis även till lilla hunden Ella…

Körde hemåt igår. Jag tycker de nu är nära ett körkort. Jag hoppas jag får ett i sommar. De skulle betyda massor för mig och min familj. Dom har velat att jag ska ta detta länge så vi får se. Ska nog kolla in körskolor osv. Plugga teori som en tok och försöka fixa detta nu. Jag vill gå intensivkurs. Men de är svårt att planera efter jobbet. Hoppas de finns en bra tid på min semester.

Har lagt in min semester nu och hoppas på att de går igenom. Ångrar att jag faktiskt inte skrev upp på övertid på måndag. Men jag tror att de endå inte hade blivit någon körning på fyllningen. Får se hur de går med grupperna nästa vecka. Love Jannice

2 kommentarer:

Sanna sa...

Då är ni i mina hemtrakter idag då :) lycka till med körkortet!!

jessica sa...

vem överninsgkör du med gumman? kul o se er idag :) lägg ut lite bilder sen vet ja ;D pusss