torsdag 22 april 2010

HAPPY GIRLIOOOO!

dd

Jag är lite happy idag,inte bara lite. När jag hade jobbat lite övertid för inställning och utbildning med herr teamleader så säger hon att den jag vikar för ska vara studieledig i 2år. YES tänkte jag. En framtid på herr Fresse the drömfabrik. Så imorgon ska vi prata mer och skriva papper I think! Lovely! De ser lovade ut för framtiden med. Jag känner de på mig för sjutton gubbar med. Vi får se imorgon vad som sägs och görs.

Hm,blivit jättekonstigt med min lön med?! Jag fick bara ut några tusenlappar. Sjukt konstigt. Så imorgon ska jag upp till lönedamen och fixa detta. Vem vet jag kanske inte vet om något som de vet. Men de känns skit konstigt iaf. Så imorgon ska jag traska dit. Ska ut med några från jobbet imorgon med. Vad kul! Love the gang! Love Jannice

Inga kommentarer: