måndag 19 april 2010

YEYEYEHH

DSC_0166 
Bestiga bergstoppen :) Haha

Åt nyss en god chilikykling gryta som jag gjorde i ordning till mig. Slängde massor. Stekte lök o kycklingen. Blandade i senap,kasta i krossade tomater (passerade) med chilismak,kryddade lite,slängde i broccoli,hericoverts,morötter och lite annat. William fick spagetti och köttbullar. Mums tyckte William. Vi vräkte i oss massor. Äta bör man annars dör man.

Jag är lite deppig över småsaker. Konstigt de för jag brukar aldrig bli deppig mot vår och sommar. Men de ska nog gå över snart. De är så mycket i min skalle som fladdrar upp och ner och sen får jag superlätt ont i magen och sover dårligt. De handlar nog mest om jobbet tror jag. Jag sätter en sån stor press på mig att jag ska bli bättre och bättre och sen är de massor annat runt omkring som får mig att pyton. Men jag ska greja de. Har ont i halsen och huvudet. Har en sådär 2-3dagar huvudvärk som jag fick för några månader sen med. Men förhoppningsvis ska den försvinna så jag kan återgå till jobbet.

Ska precis slå en pling till doktorn i Enköping. Ska beställa tid för pricktest. Blir bara jobbigt om man måste ta bussen dit för de är inge vidare kul. Vi får se. LOVE Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

aj då de va ju inge kul. kan också känna mig deppigoch faktisk just nu med.. hihi.. rätt så kul att vi båda känner det. jag är mest deppig för mitt jobb o hur min kropp ser ut :(

pusss