söndag 30 maj 2010

AJAJAJ

 DSC_0464
Jag har så in i helvete ont i käften. Jag har fått en visdomstand och de är inte så jäkla bekvämt just nu. Jag har gått med de i några dagar och kommer säkert få göra de igen. Om jag bara gör en rörelse med munnen gör de ont,jäspar eller något liknande. De här var inte kul :-( Men de går väl över snart när den har kommit upp en bit. De ömmar så förskräckligt i tandköttet. Ajajaj!

Idag ska vi åka till Vänge på morsdagsfirande. De ska bli mysigt. Hoppas detta väder är hela dagen. Vi behöver lite härlig sol och värme :-) Ska snart äta frukost. Men de blir nog bara något flytande tror jag. Så jäkla ont som de gör idag. De är värre idag.

LOVE Jannice

DSC_0476

2 kommentarer:

Jessica sa...

usch jag vet hur de känns med visdomständerna. inge kul alls.. jag har en sen när vi va i rättvik då had ejga skit ont, men den har inte kommit upp hel än.. puss

linda sa...

pröva ta en värktablett, de lindrar iallafall men vet precis hur de känns. känns som hela munnen gör ont bara för den där jäkla tanden, så fort man rör lite på käften gör de ont!