lördag 29 maj 2010

LÖRDAG

DSC_0371 Stora killen! Försöker få bort den förbannande blöjan ifrån honom. De funkar ganska bra. Han sover med blöja och han har blöja om vi åker bort än så länge. Han är duktig på säga till när han ska på pottan och så,men ibland glömmer han bort. Skönt om han slipper den till dagis. Han är så duktig och sova i sin säng också. Men inatt kom han in till mig och sa “mamma kan du hjälpa mig att sova bredvid dig”. Så han fick de :-) Han är en tokig än på rita överallt på bordet. Blir lika förbannand när han gör de men han vet att han gör fel varje gång och säger “förlåt mamma,ingen fara”! Haha :-) Som tur har de gått bort när man har tagit skrubbsvampen. Men dom ska ju lära sig att man bara får rita på papper. Mammas lilla och snabba Busunge :-)

Jag vet inte riktigt men jag tror att jag har fått en tand längt bak i käften. Men jag vet inte. Men de känns som de,de gör ont och ömmar och sen är de tight där,på andra sidan är de plats som bara den. Men jag vet inte. Ska kolla med tandläkaren nästa gång jag går på besök vilket är om några veckor. Jag tycker de är kul att gå till tandläkaren. När dom fixar och donar och tar bort tandsten och behandlar och grejar. Haha,kalla mig knäpp men de är så sant så :-)  När jag var liten så va de min mardröm. Jag älskar att gå till frisören med när dom klipper och färgar och så. Jag älskar att bli ompysslad med andra ord ;-) Hihi,kul kul!

Jag har en sån ångest över nästa lördag hur jag ska göra. Var ska jag åka på. De finns nämligen två grejer jag kan göra under denna dag. Vi får se vad de blir. Så tråkigt att de ska va på samma dag :-( Men de löser sig kanske,vi får se. Love Jannice

Inga kommentarer: