söndag 30 maj 2010

Mors dag

DSC_0500 
Varit på morsdagsmiddag hos mormor å morfar ute i Vänge. Alltid mysigt att åka dit ut och bara mysa med familjen. Mamma och pappa åkte “raggarbil” idag och de tyckte ju William var skoj. Mamma och mormor fick lite småpresenter av mig. Å,dom vart glada :-) Även om de inte var någon rolig present kanske?! :-)DSC_0499
Fy fasen vad jag hatar söndagar. Jag har alltid ångest då. Speciellt när jag ska börja jobba morgon då jag jobbar tidiga morgon å speciellt när min älskling är ute i mina morföräldrars sommarstuga där jag knappt träffar honom då. De gör ont i hjärtat att lämna honom för att sedan åka och jobba. Sån tur är han van och gråter aldrig. De är alltid jag som gör de i bilen på vägen hem. Jag önskar jag hade haft ett körkort för då hade de varit bättre idag :-) Men de bästa är att de här är bara en tillfällighet. Snart börjar stora killen på dagis och då blir allt bättre :-)
DSC_0501 
Var över till Cajsa för att lämna hennes födelsedagspresent. Stora tjejen blir 4år på tisdag. Tyvärr varade de inte länge där. William fick rutiga skor idag av farmor och farfar samt t-shirt och badpuffar eller vad de heter som man har på armarna. Han satt med dom hela bilresan från Uppsala och hemåt :-)

DSC_0486 DSC_0492 DSC_0495 DSC_0494

1 kommentar:

Jessica sa...

åh jag ville också vara där, men tyvärr jobbade jag :( typiskt.. ja men vi måste alla åka dit snart tillsammans :) puss på dig..