lördag 29 maj 2010

Omöjliga unge :-)

DSC_0041

Min son är omöjlig inne i city. Han vill inte sitta i vagnen och om han väl sitter i vagnen ska han peta på allt som går förbi. Idag var vi i stan och ja såklart så kan han inte sitta still. Han ska ur vagnen och springa några rundor i rulltrappan om och om igen. Jag försöker lugna ner honom MEN DE GÅR ALDRIG förens man har gått ut från köpcentrumet så jag tar nästan aldrig med min lilla pojk till stan. När han var liten var han som ett ljus och bara låg stilla. Nu har han myror i rumpan och vill springa maraton :-) Min bus är hopplös och för stor för att sitta vagnen långa perioder. De är bara få han springa runt bara man har koll. Läskigt med rulltrappor om fingrarna hamnar i mellan. En sak är säkert jag fick mitt träningspass gratis och ungen blev trött :-)

De blev iaf något till mig som jag fick med mig ifrån HM! Men ville ha en jättefin blommigklänning. Men fanns inte i min stl så jag ska kolla i centrum om de finns något där. Imorgon ska vi till Vänge till mina morföräldrar. Ska på mors-dags fika och fira mammorna :-) De ska bli mysigt.  Sen ska W sova där och jag ska jobba i veckan. Dagpass. Tidiga mororna är lite jobbigt att gå upp.  Vill jätte gärna besöka den fina restaurangen Le Fleur i Uppsala. De verkar så mysigt där och verkar vara underbar mat där. Så där måste jag spendera en kväll någon gång :-) Här kan ni gå in och kika menyn och öppet tider på La Fleur 

Bilden där uppe är ett betonghjärta jag har fått av mamma. Hon gör såna där fina hjärtan i olika storlekar :-) LOVE

2 kommentarer:

L I N D A sa...

Wilmer är exakt likadan.. de är jätte jobbigt när man är inne i stan. Tur att man oftast är 2 iaf... såg ju hur de gick för mig i rulltrappan...:S hehe

Jessica sa...

:D han är för söt wille bus.. min kille här hemma gör med så.. alex är också busig!! hihi