tisdag 29 juni 2010

Getingstucken

De bränns och ömmar i mitt ben. Ja,idag när jag skulle flytta pressänningen från scootrarna såklart så blir jag getingstucken. Ja,där är de varmt när solen lyser på och givetvis så bygger getingarna bo där under. Men jag kände att hellre jag än William så tänker jag alltid i alla lägen att hellre än vuxen än ett barn såklart :-) De svider och bränner till men inte mer med de. Får se hur fint och svullet de är imorgon då.

Mycket jag ska göra i sommar. Försöka ta körkort,En helg i Östhammar,Djurpark,intensivkurs,2 st bröllop,kalas,fester,byggning osv. Fick mitt schema på posten om teoretiska delen som jag ska göra. Tiderna var bra och jag hoppas jag ska kunna lära mig ännu mer än idag :-) I helgen blir de grilla hemma hos en jobbarkompis. Så härligt de kommer vara :-) De lovar sol på fredag. De håller vi tummarna för.

Håller på med ett program för uppkörning och teori. Ganska så kul! Man lär sig och får bra förklaringar. Mer imorgon. Övningskörde idag med. Fy vad jobbigt de är att inte ha körkort. Jag behöver ett nu,nu,nu,nu. Jag är så förbannat seg på kopplingen dock. Jag är rädd att få kärringstopp på en bil jag kör. Haha,snacka om jobbigt dilemma. Nya bilar är såklart lättköra och jag vill gärna ha en sådan ny bil. Men jag kan drömma :-)

1 kommentar:

Teresa sa...

Lycka till med körkortet nu :) (Alla får kärringstopp ibland, men vet hur pinsamt det är) /Teresa