tisdag 20 juli 2010

Bye Bye Tele2

Ja,nu har jag sagt upp TELE2 på min mobil. De är bara en massor krångel och jag är inte nöjd längre. Så jag ska gå över och bli Telia kund då får jag iaf bättre möjligheter och kontakt med världen :) Jag funderar på en Iphone. Men jag har hört mycket dåligt om de men man vet ju aldrig förens man provar heller.

Här tapeseras de och byggs altan. De är riktigt kul nu. De känns som min semester gå jäkligt fort. Nästa vecka har jag nog inte mycket tid. Då sätter jag igång med intensivkursen och de ska ju såklart bli spännande och ganska drygt. Jag älskar sommaren och då vill man bara göra massor roligheter. Men man får trösta sig med att de kommer bli kanon endå i framtiden :)

Jag får panik. Snart är bröllopet som jag ska gå på. Jag har ångest över vad jag ska ha på mig för skor,klänning,smycken allt! Jag behöver rejält med tips och råd. Ska besöka huvudstaden. Blev inte idag för en massor annat. Kanske fredag. Vi får se. Love
DSC_0153DSC_0155

3 kommentarer:

L I N D A sa...

Bor du i vansjö nu?

72,2 i min barndomsstad sa...

Kanon fint det blir.
Puss Mor

Jessica sa...

oj va snyggt de vart :D önska jag med kunde tapetera o fixa :D