tisdag 27 juli 2010

MY DAY

Hade mina lektioner i Sala och dom gick kanoners. Jag tror jag blir en bättre bil förare för varje dag. Nyttigt med intensivkurs de har jag verkligen insett. Man lär sig tok för mycket och jag klarade alla momenten. Behövdes bara göra 2 ggr för att de skulle bli bra. Jag som trodde de skulle ta längre tid. Körläraren berömmer väl och de är kul och höra att man är duktig. Så de var kul. Hade kvällsteori med och de gick fint. Lite små stel i nacken av att sitta på en stol i 2 timmar. Men lite paus blev de ju allt med.

Var en sväng till Västerås. Sprang som en tok och letade efter slips och fluga. Men hittade ingen passande. Tobbe hittade snygg kostym och slips på 2300 kr. Som taget! Han köpte de och Marie fick hem sin klänning och prövade den. Så jäkla snygg och en snygg färg. Käkade på Akropolis i V-ås och jag tog smörstekt gös. Den var riktigt god. Proppade i oss maten och vart mätta. Har käkat King of Tacos ikväll med. De går alltid i och lätt att laga. Nu är man mätt som en plätt. Ska hoppa i sängs efter mitt bloggande. Imorgon ska jag upp klockan 7 för att bege mig till Sala trakten för att brumma bil :) De är så kul så. Jag är nöjd. Köpte dessa underbara underkläder som jag ska ha på bröllopet. BH ser lite knepig ut kanske men den är så SKÖN,trosorna likaså!! Träffade på Nina och hennes pojkvän med. De var kul å se henne! LOVE

DSC_0438

Inga kommentarer: