måndag 23 augusti 2010

Min duktiga kille

Jag måste berömma min lilla son. Inatt sov han bara i kallingar och var snustorr när han vaknade. Han somnade ju ca 21 och vaknade 9. Så i 12 timmar har han varit snustorr :) Duktig kille. Sen imorse sa jag att nu William måste du kissa pottan och vad gjorde min son? Ja, han gick och satt sig där. Ibland får man honom inte ens dit. Sen sa han ca en halvtimme att han måste bajsa och vi hann nästan. De kom lite i kalsongerna men de mesta i pottan. Duktiga kille. Hoppas de bara håller i. Jag vet de övar massor på dagis och han börjar ju snart på Östangården nu i sep.

Äntligen fått spotify i min dator. Så jag har kämpat. Haha :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

va duktig han är :D stora killen :D

Teresa sa...

Ska han börja på BUllerbynsförskola? Jag har haft min praktik på Östangården isånnafall. Mycket bra :) /kram från Teresa