söndag 22 augusti 2010

SWEET SUNDAY

Jag har ingen ro att plugga körkortet. Just nu önskar jag bara att jag hade de hade varit lättare att komma någonstans. Får försöka imorgon. Om man ska köra upp via bilskolan vilket jag vill göra så måste man klara 4 faser. 1 fas har jag klarat på teorin. De är så jävla dumma frågor som man måste tänka igenom på. Jaja,jag klarar väl mig någon gång förhoppningsvis. Men jag skulle vilja ha kortet nu. Jag måste lägga ner ett kol å verkligen få in allt i skallen.

Dags för att sova lite snart. Kolla lite bloggar först. Idag fick vi strömavbrott i ca 1 timme. Så konstigt så. När vi fick tillbaka strömmen så när jag skulle tända övervåningen så fick jag tända på knappen mist 3 gånger innan de tändes där uppe. Så knäppt. Jaja,nu har vi iaf el igen. Men jag undrar hur vi kunde vara ellösa en sån härlig och solig dag???   Jag är jäkligt pank. Jag har nog aldrig varit så pank som idag på länge. De är mycket utgifter nu när man håller på ta körkort. De blir ju 5-skift mot årsskiftet. De blir nog bra. Lite mer pengar i plånboken då förmodligen. Jag behöver lite sömn snart. Trött som bara den. Nej,Love

Inga kommentarer: