lördag 21 augusti 2010

WILLIAM Å JAG!

DSC_0219 William mumsar i sig tårtan vi gjorde. De blev en passionmousse och mörkchokladmousse tårta. Övar lite tills födelsedagsbarnet som fyller i Oktober. Vore kul å baka. Fråga syrran om jag fick göra en och hon sa ja. Så en tårta ska jag väl göra. De blir ett barntema. Men de blir en hemlighet än så länge. Hoppas man har tålamod annars har jag en plan B :) Kul med bakning fast jag inte är så särskilt bra på att baka och greja. Hihi. Får öva några ggr till.

DSC_0186DSC_0188 DSC_0191 DSC_0189 DSC_0204 Busungen min tog en bit av tårtbiten. De syns på denna nedre bild.DSC_0216 DSC_0193 DSC_0199 Jag ska vara ärlig. Tårtan var mastig med denna mörka chokladen. Jag visste de. Men de var någon filur som har redan ätit upp den vita chokladen som jag tänkte först. Men men. Jag gjorde en lycklig iaf. Tårta är gott tycker William.DSC_0217 DSC_0218 DSC_0208

Nej,nu ska jag snart bänka mig framför TV för lite kvällsmys med William. De blir två filmer på raken på tv4 plus. De är en film med Julia Roberts (Min bästa väns bröllop) och sen Wolf,som jag inte ens har sett tro jag?!? Men skådespelarna är kända så jag var nyfiken på den. Den är nog OK! På måndag är jag FL ledig. Skönt!

2 kommentarer:

Jessica sa...

gullungen.. haha.. va go han är som tog sig en bit av tårtan :) hihi.. sötnosen wille..

va skrev du till mig i inlägget tog bort det och såg att du skrev precis när jag tog bort det.. så jag ghann inte se va du skev. opyss

Teresa sa...

Vilken fin tårta. Såg erat snygga golv i köket. Vart har ni köpt de? Är det kakel? Kram från Teresa