tisdag 28 september 2010

Höst

Är de bara jag som tycker att löven har fina och uppmuntrande färger just nu? Jag älskar att se när de kommer något tecken när de ska slå om från sommar till ex höst. De är så fina färger hela året om. Men mest gillar jag sommar då man kan gå med kjol och linne och bara mysa i solen. Min kamera tar så bra bilder utomhus. Detta älskar jag med att fotografera :)

Har förbannat ont i nacken. De har jag haft ett tag mer eller mindre. De gör så jäkla ont när någon masserar mig. Men de går ju över efter en stund. Tur att man kan tåla lite smärta ;)

Flera kassar med pant väntas på att komma till returen. Idag ska vi passa på. William går på dagis själv. Han hade frågat efter mig igår när han gick själv på dagis. Men de hade gått bra sen. Beställde aldrig mina fotografier. Kanske blir ikväll eller lagom till nästa löning. De är så mycket nu man måste tänka på. Love

4 kommentarer:

L I N D A sa...

Vilket dagis gick han på?

Jessica sa...

har du tagit denna bild?? :) super fint väder, mysigt ju!! hihi.. pusss

Teresa sa...

Hej ett tips är att vänta på erbjudanden från extrafilm eller fujifilm. Dem brukar ha så att man får beställa 100 gratis fotografier och bara betala protot :)

Teresa sa...

Hej ett tips är att vänta på erbjudanden från extrafilm eller fujifilm. Dem brukar ha så att man får beställa 100 gratis fotografier och bara betala protot :)