onsdag 20 oktober 2010

SÅ BRA JAG ÄR!

Tänk att jag har skaffat mig ett körkort idag. De var verkligen inget jag trodde. Jag var ju så nervös i början av uppvärmningen av körning med körskoleläraren och svettades nog tusen liter svett. De stank verkligen. Haha. När jag hälsade på mannen jag skulle köra upp med vart de bättre i nervositeten. De gick klockrent. Han sa att jag gjorde min körning bra så de var kul. Teoriprovet fick jag 53 rätt. Så Grattis till mig! De här var kul. Har redan varit ute en sväng och kört lite bil. Så härligt så. Undrar hur de kommer vara när man kör i Uppsala. Där måste man verkligen tänka på var man kör. Massor med skyltar,människor,bilar överallt. Nej,nu blir de sova för min del. Trött som bara den. Wiiie,för jag har tagit körkort. Fy fan vad jag är bra :) Skriver mer imorgon.

1 kommentar:

Jessica sa...

du är sååå duktig gumman min <3 kanon ju...