torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

DSC_0737
Har just nyligen tryckt i mig oxfilé och potatis med grönsaker å de var riktigt gott kan jag tala om. Imorgon blir en stressig dag. Ska in och köra bil på morgonkvisten. Sen blir de en sväng till mormor och morfar i staden,ner på stan och sen hämtar pappa mig och William där. Åker vidare till Knutby för att bygga tårta till lilla Alexander som fyller 2år på lördag. Vad kul med kalas. Han fyller 2år. Stora killen. Tiden springer iväg. Har varit långledig nu i några dagar och de behövs verkligen när man har jobbat natt. Jag är piggelin på natten och trött på dagen. Så jag sov lite middag idag utan planering. Men natt är kul faktiskt. Skönt med för den delen. Ingen stressig ond cirkel omkring än. Vad ska jag ha på mig när jag går ut nu i helgen? Jag har massor men inget passar. 

Inga kommentarer: