tisdag 12 oktober 2010

VAB!

DSC_0648 Inatt vabar jag. William var hemma från dagis idag. Han har lite feber,snorig och hostig. De börjas nu igen. Ringde min kära farmor idag för hon fyllde 70år här om dagen å de var kul att höra hennes röst faktiskt. Får ju kanske se henne på lördag då Alexander blir 2år gammal. Mysigt att vara hemma hos mamma och pappa och sen umgås med systern som de blir i helgen.

Jag och en käre kollega håller på att fixa lite festligheter den 30e. Alltid kul att umgås med jobbarkompisarna. Att vi aldrig tröttnar på varandra :) Så vi får de händer. Nej,nu ska jag pussa på min sjuka son som tittar på Sverige-Holland fotbollen. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

jaa jag ringde henne också. alltid lika kul o prata med henne. ja de lätt som de skulle komm a på lördagen :) pusss

Jessica sa...

kommer ni alla tre?? hundarna ska inte va hemma.