måndag 22 november 2010

Baka pizza




William bakar för fullt. Han har hjälp mig mycket trots att vi är sjuka. Nu är de mer harlk hosta än täpp hosta. De är bättre :) slem i halsen. Vill jobba jag.


William och jag har bakat bacillpizza. Vi är inte helt 100 ännu men på bättringsvägen. De här är den värsta förskylningen jag har varit med om på 3år tror jag. Kan inte minnas nästan sen sist. Jo,när jag fick mjölkstockning när jag amma. Den var värre än denna. Man åt dåligt,sov dåligt, grät för de gjorde ont. Munsåret börjar lägga sig och de är skönt.


Får se om när man återvänder till jobbet imorgon eller när de blir. Tråkigt med vinter är att man alltid får vaba 3643288 ggr i månaden. Är sjukt sugen på oxfile med tryffelpotatismos.. Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vansjöklippan

2 kommentarer:

Jessica sa...

sötnos som bakar pizza =)

Emma Holmudd sa...

Himla gott och mysigt att baka egen pizza, ska jag ta efter när man får tid:)
Krya på er sjuklingar. kraaaaam