lördag 6 november 2010

HUSET!

Jag utmanar alla er som läser mitt blogginlägg att lägga ut bilder på sitt underbara hus… Snokar sen i er blogg :)DSC_0778 
Fina fönstret med blommor och en nalle :)DSC_0785
Mums med lite jordgubbar och mormors hemmagjoda saft.DSC_0786 DSC_0787 Om möblering i Williams rum. De får duga :) William är mest glad och nöjd över att hans sänglampa ÄNTLIGEN har kommit upp. Jag med för den delen. Nu kan vi läsa sagor i bra ljus.
DSC_0788
Kontorsrummet. Detta rum har blivit ett skräp rum nu för tiden. De ska fixas när tiden finns. Våningssängen är på gång för fullt.DSC_0789 Min lilla höra. Nästa gång får de allt bli en bärbar dator. De tar alldeles för mycket plats med denna möbel. Ursäkta röran :)DSC_0790 DSC_0791 Allt är inte färdigt i rummet heller. De kommer de när tiden finns. De mesta är gjort men mycket som behövs med. Ursäkta den ostäda röran överallt.. De ser egentligen inte ut så här :)
DSC_0792
Lilla toan och dusch (som inte syns). DSC_0793 Trapp fönstret. Jag hatar furu. De ska målas när pengar finns. Hallfönstet är mysigt. Men drygt att städa. Där trivs flugorna.DSC_0794
En William som kikar på lite tv. Haha,lite ostädat har jag överallt nu när de var besök igår. De är snyggt nu :)DSC_0795
DSC_0796 DSC_0798
Köket. Där trivs jag bäst. Laga mat och baka.DSC_0799
“Kallrummet”,Stora toan och tvättstugan är ej fotade. Men de blir så bättre sen när jag har städat en massor… Jag lovar :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

jag bara gillar erat sovrum =) willes sovrum vart kanon fint de med :)

Teresa sa...

Va fint ni har det, gillar verkligen erat sovrum. Man blir aldrig klar med inredningen man hittar alltid på nytt =)

Emma Holmudd sa...

Jag antar din utmaning, men de blir inte idag utan när jag har lite mer tid. Det kommer! :) Hur jobbade du nu i veckan. vi måte få till en träff nu!! :) KRAAAAm