torsdag 11 november 2010

LIVET

Jag har funderat på de här med livet. Man lever bara en gång och de lär man göra de bästa av alla situationer. Jag tror jag har varit en dålig vän de senaste månaderna. Jag har lagt ner tid på körkort och fast tjänst,vilket av de båda jag verkligen har nu. Så ett av mina nyårslöften är att vara en bra vän,för bra. Jag måste ta igen de hela nu som jag har missat. De känns som man har svikit alla på ett och ett annat sett. Varje gång jag tittar på sex and the city boxen lär jag mig bara mer och mer om livet. De är bra.

Sjukstuga som de är. Host och lite snor. Börjar gå över,men inte alls fort som jag ville. Får passa på att bli frisk igen. Nya tag på måndag på jobbet. Då ska jag skriva på papperna och jag älskar att tala om min lön även om de kanske är mycket eller litet för många är de mycket för mig? OK! Jag vill inte skryta om min lön men den är perfekt. TACK,TACK,TACK!

Väntas besök. Emma och lilla Mattias kommer snart. Love Jannice

Inga kommentarer: