torsdag 18 november 2010

SJUKSTUGA

Här är vi hostiga. Men jag har ett pass idag och sen är jag ledig fredag och jobbar lördag. Nästa vecka är de dagveckan. Usch,vill inte vara sjuk. Jag hatar detta att vara sjuk och hosta halva nätter och snora så näsan rinner. Jag vet inte om jag har haft otur eller om jag har haft svårt att ställa om mig inför de olika tiderna vi jobbar. Men de blir nog bra när man känner sig 100% kry.100_3970
Har ju tagit lite tomtekort med William som ska bli julkort. Får se vilket kort man tar. Många vart bra. Ska välja papper och kuvert sen med och kanske något juligt att ha på framsidan. Köpa en snygg penna att texta med. De blir nog fint de.

5 skiftet till års skiftet. De kan nog bli spännande. Hoppas de ändrar tiderna vilket jag är tveksam till. Tiderna är dåliga enligt mig. Är van med de vanliga tiderna. Hoppas på bra schema med.

Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

Alex hostar också. va konstigt.. men de säkert nått som går. :( krya på er. Puss