måndag 27 december 2010

ÄNGLAGÅRD TREDJE GÅNGEN GILT!


Var på bio igår med syrran. De blev Änglagård 3. Den var helt OK! Jag saknar dock byggnaderna och deras filmning från de andra två filmerna. Denna film är mest “problem som ska lösas” och ingen gemenskap och roligheter. Sagan “dör” lite mot slutet. Men man ska absolut se den för att få ett “slut” på Änglagård. Gillar vissa scener men den filmen är trög. Denna film skulle ha gjorts lite tidigare tycker jag. Men gjort är gjort. Den får nog en trea av fem av mig. Men jag tycker ni alla borde se den oavsett och bilda en egen bild av hur filmen är.

William har äntligen fått ett badkar som han kan bada i nu. De andra  rosa var inte så mysigt att bada i direkt. De var inte så badvänligt efter vattenläckan och all skit som kom fram och de är därför jag inte badar där. Jag glömmer inte synen direkt ;) Skönt att han äntligen kan bada där. Badkaret kommer i slutet av januari nu. Är glad för Willes skull. Klart han ska ha badkar! De var ju de bästa som fanns när man var liten och plaskade i badet :) Love

1 kommentar:

Jessica sa...

den va bra men de andra två va mycket bättre =) hihi.. pusss