lördag 25 december 2010

God fortsättning…

DSC_0945Julhelgen har varit underbar. Underbara människor och god mat. Har säkert gått upp 5 kg denna helg. Haha. Nu är de banting ;) Idag är alla ute på krogen medans Jannice sitter hemma och kikar på datorn å TV. De är OK faktiskt. Jag tror inte jag var ut förra året heller å så får de väl bli :) Åt lutfiks för första gången i mitt liv. De var faktiskt gott. Å,risallamalta åt jag för första gången med. De var ruskigt gott. Sugen på styra jobbfest snart. De är så jäkla kul att umgås med mitt jobb. Dom är fina människor dom :) Puss

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Lutfiks.....hahaha det låter gott. Fast jag förstod att det skulle tå lutfisk. Puss

Jessica sa...

jag har säkert med gått upp massviss jag med. i morrn ska jag träna innan frukost ;) pusss