fredag 31 december 2010

Sista dagen på detta år….

Ja,de börjar lida sig mot nytt år och de ska bli ett bra år har jag bestämt. Jobbade inatt så jag kommer nog vara piggast nu ikväll antar jag. Lättare vara uppe senare om man gör på detta vis :) Men jag blev väckt efter 4,5 timmars sömn för någon skulle åka och handla sina ingredienser till sin meny och tyckte jag skulle ta William. Tur jag sa ifrån för jag behöver faktiskt sova ut. Man blir extra grining när man jobbar natt och inte får sova ut….  Så väck inte mig i onödan gott folk ;)

Blir tre rätters ikväll. Har donat hela eftermiddagen med detta och de ska nog gå bra. Har gjort en chokladtryffelpaj med passionsfrukt som står på kylning. Den ska bli intressant att smaka. Ska fixa i ordning mig och sminka mig. Vi ska åka om en timme. William är den enda som är färdig och de är ju positivt. Han har klätt på sig och varit duktig hela tiden :) Ha ett bra slut på detta år och ett gott nytt år! Puss å Kram Jannice

Inga kommentarer: