måndag 27 december 2010

Soooova




Fruktansvärt trött,kanske börjar en aning bli förkyld? Är en aning irriterad. Saker och ting är ibland inte rättvist. Men är ett måste att acceptera känns de som. Nog om mina tråkigheter. Jag hatar att inte utebelysningen på vägen är tända. Dom har varit släckta i tre dagar och varje gång man tittar ut så ser man inget. Läskigt de. Hatar att gå ut när de mörknar. Trist att behöva säga de men jag har blivit en fegis på senaste åren. Förut kunde jag kolla skräckfilmer själv. Nu kan jag inte ens kolla thriller. Sitter bakom kudden och kramar den hårt. De blev så när man fick barn. Överbeskyddande mamma här :) har pimplat lite vin ikväll och de var ju mysigt. Nu ska jag sova och jag hoppas Wille sover hela natten men troligen blir de hostigt inatt för honom. Jag tycker de är lite jobbigt att jag aldrig får sova ut även om William är lättskött kille och har fått tillbaka respekten för sin mor. Men ändå. De är samma visa varje gång. Tröttsamt men de får gå :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: