söndag 16 januari 2011

ännu mer kalas.

DSC_0125 - Kopia
väntar på att kalaset ska sätta igång så vi kan få lite fina tårtor att äta :) kollade på dom igår och dom var så fina så. idag kommer dom,Williams släktingar för att fira att han har fyllt tre år. whoopwhoop :) kalas för hela slanten. mycket som borde göras. men jag borde faktiskt inte göra allt så jag varvar ner ett tag.. skulle behöva dammsuga nedervåningen,torka bänkar och göra chokladbollar. men de är nog inget jag hinner med mer än städa =/

imorron är de jobb igen och då blir de 7-15,30 jobb. förutom måndag då jag jobbar till 16,30. hoppas de inte är stor trafik för hem fort lär jag göra. T ska sova i Norrtälje igenom jobbet som han gjorde förra veckan. han vet inte hur länge de blir å så men de blir säkert en månad. så jag vet inte hur jag ska lösa de med dagis hela tiden heller å föresten är de inte bara jag som ska lösa allt. jag är smått arg och less ibland och de står jag för.  tur att jag har fina vänner som verkligen bryr sig!

1 kommentar:

Jessica sa...

tack för idag, allting var supergott :D mumsigt!!! åh hoppas wille gilla sina presenter :)

finns här för dig gumman <3 alltid!! puss å kram