onsdag 26 januari 2011

BEUTIFUL DAY!

100_4034 Håller på städa hela över och undervåningen. De går sådär. William är mest sugen på leka men har hjälpt till att städa en massor med. Har dammat och damsugit och påsen är nu full. Vet inte om jag har någon ny damsugarpåse. De suger när man inte hittar där de ska ligga… Ska göra potatismos och korv till lunch och imorgon ska William på 3års krontroll. Har ingen aning om vad han kommer få göra men de visar sig imorgon. William tycker de är långsamt att gå hemma nu och imorgon börjar dagis igen för honom. Har strulat till de för mig själv och skrivit fel på schemat för nästa vecka jobbar jag inte alls lika mycket som han behöver gå på dagis. De löser nog sig. Om några timmar kommer barnvakten och då ska jag få sova lite. Jag är jätteglad för min lön som jag fick igår. De var länge sen man fick så mycket :) Nej,ska ner och laga lunch snart. De blir skoj för min lilla mästerkock ska vara med. Han älskar att baka och laga mat :) Mamma upp i dagen!

1 kommentar:

Jessica sa...

men om han inte ska gå då på dagis kan du inte säga de till fröknarna då? =) de löser sig ska du se =)

Åh va kul. va fick du i lön då ;)? :D pusss