fredag 21 januari 2011

Fröken negativ.

Jag har inte varit så positiv på ett tag. Jag har känt en massor med dåliga känslor och jag hatar när någon säger saker till mig som gör mig ledsen. Jag förstår inte vad jag har gjort?? De är väldigt tråkigt att man inte ens kan prata “normalt” längre. Trött på dig! Men jag är så jävla less.. Snart bryter tårarna fram. Jag orkar inte med detta och jag kan snart heller inte ha de så här. Jag är väl en stor idiot som bara tänker på vad som är bäst för W,klart man gör de och bryr sig hellre om honom mer än vad man bryr sig om sig själv. Men de är jag som får lida för allt till slut. Men jag blir så fruktansvärt less. När ska de gå över?? Kommer de någonsin gå över? Jag har hittat en del lägenheter i Uppsala igenom kommun. Men ingen med lockande hyrpriser och som passar för två. De kommer nog ta ett tag så jag är rädd för att man får trängas eller hålla hårt i pengarna. De ordnar nog sig allt till slut…Förstår heller inte vissa människor som är rädda för mig??(ingen människa jag syftar på direkt bara något jag har fått för mig)? Är de för jag är har barn och har en mammaroll? Ett ansvar? Ska de vara så farligt? De är bara så jag upplever de typ inte på alla så ta inte åt er:) Haha,jag kanske har fel?? Jag är en riktigt tänkare så jag kanske tänker för djupt i mina tankar och glömmer verkligheten? Ja,vem vet ;) Inte jag iaf verkar de som. Tråk! Nu ska jag gå :)

3 kommentarer:

Teresa sa...

Kännde att jag var tvungen att skriva en rad. Har sett ett antal gånger att du inte mått bra :( så nu ville jag ge en värmande kram genom en liten kommentar :D Allt löser sig till slut, lite tålamod och du har nog många som stöttar dig i bakgrunden :D
KRAMISAR

Jessica sa...

gumman då jag finns för dig, ALLTID!!! <3 pusss

Pw sa...

Försök att vara positiv istället om det går. Du har en jätte fin son och många vänner.
Du kommer att klara av det,för du är en stark Tjej det vet jag.