fredag 28 januari 2011

I follow the sun.

Då var utväxten borta och brunettas igen :) jag fattar inte varför jag går till Johanna oftare och fixar håret. Älskar att bli ompysslad. Tiden gick sakta imorse. Åkte aldrig hem från jobbet imorse innan besök hos frisören. Åkte å hälsa på morfar och fick frukost. Han har nog de långsamt när mormor är i Thailand. La mig på soffan en stund sen fick jag skjuts av morfar ner till staden. Hämtade alla barnen William och hans kusiner Ludwig och Cajsa på dagis. De fick fint. Barnen var lyckliga för att få komma hem. Nu sitter jag fortfarande uppe och har inte lagt mig för lite sömn efter nattpasset. Tror jag får lägga mig ikv ist för nu är w hemma och T fixar m hans badrum =/ trööööött jag är!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

så fin du vart i håret =) super fint.. vill cokså va brunett =) mys.. pusss