måndag 17 januari 2011

Jag orkar inte mer…..

DSC_0059 Allt känns fel och både rätt. Mina känslor bara sprider sig inom mig och jag orkar inte ens tänka klart…. Jag behöver luft! Jag vet att de kommer bli bra bara om jag ger livet en chans att vänta på mig. Behöver nog all tid i världen för att få till mitt lilla liv på plats igen. Allt känns konstigt och ledsamt. Hur ska jag någonsin kunna le inombords igen? Jag vet att de låter dystert. Men jag tror inte jag vet hur jag gör de längre?! Jag bedövar bara de tillfälliga. De är mycket energi som tar lusten ifrån mig. Jag vet jag kan,men när?

2 kommentarer:

Jessica sa...

lätt inte så bra, men du fixar de gumman <3 klart du gör.. love you!!

L I N D A sa...

Kikar in. Låter Inge kul att må så. Hoppas det blir bättre. Har funderat, bor du kvar i Uppsala eller bor du i vansjö? Kram