söndag 30 januari 2011

Ont i nacken

Allvarlig,jag har problem med min nacke nu börjar jag misstänka. De gör alltid ont mer eller mindre varje dag. Tror jag lär byta ut min kudde mot en special som min pappa använder. Jag sover så konstigt så jag vet knappt hur jag sover dock. Haha,men lär köpa ny kudde för börjar misstänka att de är den som spökar. Egentligen ska man ju sova som ett spädbarn,utan kudde. Men tror ni man gör de då? Nej,de skulle kännas skumt men nacke skulle må så mycket bättre då.

Kvällen hos Carro var bra igår. Blev en visit på Saluhallen med. Dansade en massor. Åkte hem klockan 5 imorse. Tog en taxi. Skulle egentligen sova hos Carro men blev ändrade planer. Ville sova hemma för jag skulle ändå åka hem och byta kläder,duscha och fixa sig fräsch inför jobbpasset nu ikväll. Nej,jag ska väl dra mig snart.

Oh baby baby ;)

Inga kommentarer: