fredag 25 februari 2011

Kött,kök å bar

Jag å kära frugan carro var där idag. Blev massor mys,prat å skratt. Först måste jag säga att de var den bästa resturangmaten på länge. Första gången jag ätet där å blev impad direkt.


Jag åt oxfilétorundes med västerbottenpure å vitlökssmör. Efterrätten vart en vaniljpannacotta med citrussallad och blodapelsinsorbet. Fall direkt i min smak. En njutning.


Tyvärr är inte bilderna de bästa men men. De smakade bättre. De bästa av allt var att man fick välja vad man ville ha för tillbehör till kötet/fisk osv. Fanns massor att välja bland i potatisform. Å såsen fanns de mycket v också! Personalen var riktigt trevlig :) dit ska jag igen. Kanske när jag fyller år!? :) påväg hem. Trött efter en härlig dag. Ska upp tidigt imorrn. Jag å w ska in till staden. Puss


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Carro sa...

Underbar kväll <3 HAhaha söööt, tog du kort inne på toa me? :D ahaha