torsdag 24 februari 2011

royal spa

kollade in härliga massage å kikade in att dom hade choklad massage. någon som har prövat? verkar spännande. men vanlig massage är nog inte fel de heller. jag skulle verkligen behöva massage. jag som har ont i rygg å axlar väldigt mycket :( så jag tror denna sida är perfekt, royal spa. kika in på denna underbara sida :)  jag måste bara boka in något av dessa någon gång man kan å har tid. verkar vara riktigt mysigt. föresten. någon som har tips på någon bra produkt mot finnar? jag hatar mina finnar. dom är jämt och spökar till i ansiktet bara jag har sminkat mig. jag vet inte om sminkbortagaren jag använder är dålig eller om allt inte riktigt försvinner? någon som har något bra tips? har en torr hud med kan jag tillägga. love

DSC_0482 - Kopia

2 kommentarer:

Emma Holmudd sa...

Jag vet en superbra kräm! Men den kostar 250 kronor.. Jag använder den själv och ja tycker den funkar. Är du intresserad kan jag maila dej om den.. kram

Emma Holmudd sa...

Just de.. jag har också tips på en superbra sminkborttagnings tvål som inte torkar ut huden. 169 kronor...